poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Komórka organizacyjna: Biuro Zaopatrzenia Surowcowego – PROGRAM I KONTRAKTACJA
Teren pracy: (1 specjalista) woj. mazowieckie (pow. Ciechanów, Mława, Żuromin, Płońsk, Gostynin, Sierpc), woj. warmińsko – mazurskie (pow. Działdowo, Ostróda, Nowe Miasto Lubawskie ,Elbląg), woj. kujawsko – pomorskie (pow. Włocławek, Golub Dobrzyń, Lipno, Rypin, Brodnica, Wąbrzeźno, Grudziądz)
Teren pracy: (1 specjalista) województwa: woj. śląskie, opolskie i dolnośląskie
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna głównie za bieżącą współpracę z producentami żywca wieprzowego i pozyskiwanie nowych producentów do kontraktacji i programu „Razem w Przyszłość”.
- wykształcenie wyższe, minimum średnie, kierunkowe - rolnictwo, zootechnika lub pokrewne
- mile widziane doświadczenie w pracy z producentami trzody chlewnej
- prawo jazdy kat. B
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- dyspozycyjność
- komunikatywność i umiejętność współpracy
- znajomość branży mięsnej
- gotowość do częstych wyjazdów i pracy w terenie
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętności negocjacyjne oraz chęć do pracy
-
pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku firmy będącej liderem w branży
-
możliwość uczenia się i zdobywania doświadczenia zawodowego
-
samochód służbowy, telefon, laptop
Poznaj
Sokołów S.A.
W obecnym kształcie organizacyjnym Grupa Sokołów S.A. powstała w 2000r., po fuzji dwóch grup wiodących wówczas na rynku mięsnym: Grupy Farm Food i Grupy Sokołów.
Aktualnie w skład Grupy wchodzi siedem dużych, nowocześnie wyposażonych zakładów produkcyjnych: w Sokołowie Podlaskim, Czyżewie, Kole, Jarosławiu, Tarnowie, Dębicy oraz w Robakowie k/Poznania. Należą do niej również następujące spółki zależne: „Agro-Sokołów” Sp. z o.o. z trzema dużymi gospodarstwami rolno-hodowlanymi, „Sokołów-Export” Sp. z o.o. – obsługująca handel zagraniczny Grupy, „Sokołów-Service” Sp. z o.o. – zapewniająca obsługę techniczną oraz „Sokołów-Logistyka” Sp. z o.o. – odpowiadająca za sprawy transportu i logistyki.