Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Pracownik help desk Łódź
Specjalista ds. wsparcia użytkowników – IT Helpdesk

Specjalista ds. wsparcia użytkowników – IT Helpdesk

Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
1551 dni temu
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. wsparcia użytkowników – IT Helpdesk
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
  • Pomoc użytkownikom systemów komputerowych;
  • Przekazywanie sprzętu IT użytkownikom oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych;
  • Nadzór nad poprawną pracą systemów komputerowych;
  • Wsparcie w instalacji i wdrażaniu systemów informatycznych;
  • Rozwój narzędzi i procedur IT.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows;
  • Znajomość MS Office;
  • Zainteresowanie informatyką i nowymi technologiami
  • Dobra znajomość budowy komputerów i urządzeń peryferyjnych;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność;
  • Zaangażowanie i kreatywność w działaniu
  • Sumienność.
Zatrudnionym osobom oferujemy:
  • Pracę dla lidera w swojej branży i zaufanej marki wielu Polaków;
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Rozwój kompetencji i satysfakcję z codziennej pracy;
  • Bogaty pakiet socjalny.
PEŁNA KLAUZULA INFROMACYJNA

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ROSSMANN SUPERMARKETY DROGERYJNE POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Łodzi (91-222), przy ul. Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 109, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 48967, numer NIP: 7270019183, REGON: 470755007, o kapitale zakładowym w wysokości 26 442 891,61 zł, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi w XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

W jaki sposób może Pani/Pan skontaktować się z Administratorem?
- listownie: Rossmann SDP Sp. z o.o., ul. Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 109, 91-222 Łódź,
- korzystając z formularza zgłoszeniowego na stronie https://www.rossmann.pl/kontakt/;
- kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych RODO@rossmann.com.pl

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.

Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, na wskazane w ogłoszeniu stanowisko.

Czy podanie przez Panią/Pana danych jest obowiązkowe? Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie niewykraczającym poza art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nie podanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury w realizowanym naborze. Podanie przez Panią/Pana innych danych, niewymaganych przez Administratora jest dobrowolne.

Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych zbieranych w ramach prowadzonego procesu rekrutacyjnego jest Art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) tj. niezbędność ich przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego wskazanego w art. 221 § 1 pkt. 1-3 Kodeksu pracy jak i przetwarzania danych do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem w związku z art. 221 § 1 pkt.4-6 Kodeksu pracy tj. art. Art. 6 ust. lit. b RODO.

W przypadku, gdy została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych lub w przypadku podania danych wykraczających poza zakres wskazany w art. 221 Kodeksu Pracy, dane przetwarzamy w oparciu o wyrażoną zgodę tj. Art. 6 ust 1 lit. a RODO.

Dane niezbędne do identyfikacji zgłoszeń przesłanych w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jak i do przeprowadzenia wideokonferencji przetwarzamy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych tj. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegającego na korzystaniu z aplikacji ułatwiającej zarządzanie procesami rekrutacyjnymi oraz na zapewnieniu pracownikom i osobom aplikującym bezpiecznych i higienicznych warunków podczas spotkania. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest również przetwarzanie informacji uzyskanych na podstawie postawionych pytań rekrutacyjnych, związanych ze stanowiskiem, na które Pani/Pan aplikuje, w tym w szczególności dotyczących m.in. gotowości pracy w systemie zmianowym, oczekiwań finansowych W przypadku, gdy na aplikowane stanowisko niezbędne jest dołączenie oświadczenia stanowiącego o stanie zdrowia, przekazane dane zbieramy na podstawie niezbędności ich przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego w dziedzinie prawa pracy, tj. Art. 9 ust 2 lit. b RODO

W przypadku podania danych należących do szczególnej kategorii wymienionych w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą przetwarzania jest wyrażona zgodnie tj. Art. 9 ust 2 lit. a RODO.

W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.

Administrator przekazuje Pani/Pana dane następującym kategoriom odbiorców: Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz i zlecenie Rossman SDP Sp. z o.o. oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, wykonującym zadania publiczne. W szczególności dane udostępniane są podmiotom będącym dostawcami usług i technologii, podmiotom będącym dostawcami testów i narzędzi stosowanych do weryfikacji umiejętności praktycznego wykorzystania deklarowanych kwalifikacji, oraz oprogramowania niezbędnego do przeprowadzenia elektronicznej rekrutacji tj.
eRecruitment Solutions sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Enxoo sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie
Talent Bridge z siedzibą w Warszawie
HR Systems z siedzibą w Poznaniu

Rossmann SDP Sp. z o.o. nie planuje przekazywać Pani/Pana danych osobowych odbiorcom spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, czyli do państw trzecich.

Okres przechowywania danych osobowych zależy od celu, w jakim dane są przetwarzane. Dane osobowe zgromadzone w danym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji, jednakże nie dłużej niż 6 miesięcy liczone od daty ważności ogłoszenia o pracę wskazanej w opublikowanej ofercie.

W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody, jednakże nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy liczone od dnia przesłania CV.

Dane, które przetwarzamy w ramach realizacji prawnie usprawiedliwionego interesu, przetwarzać będziemy dopóki trwa ten interes lub do czasu złożenia sprzeciwu wobec takie przetwarzania z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.

W zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...