T-Mobile Polska S.A. to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy y i próbujemy!
Ty też? nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
U nas wykorzystasz swoja energię i doświadczenie do:
- Zapewnienia ciągłości funkcjonowania sieci, wsparcie techniczne 24/7/365
- Technicznego wsparcia dla Klientów na drugim poziomie suportu technicznego (DWDM / SDH / IP / ETH/VOICE)
- Monitoringu sieciowego oraz serwisów Klienckich, procesów utrzymaniowych usług i sieci – warstwy fizyczne i logiczne
- Odpowiedzialności za sieć Core IP
- Monitoringu oraz weryfikacji przebiegu prac planowych realizowanych w sieci na potrzeby utrzymania usług Sieci Stałej
- Ścisłej współpracy z Operatorami [off-net] i działami technicznymi i obsługi klienta
- Raportowania zdarzeń w sieci i w usługach Klienckich
Na stanowisku pomoże Ci:
- Znajomość sieci transmisyjnych IP/MPLS/Ethernet
- Znajomość pakietu MS Ofiice
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Mile widziana wiedza z zakresu obsługi Cisco, Juniper, Huawei
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.