Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Tryb pracy: Hybrydowy, praca zmianowa 24/7/365
- Wsparcie techniczne dla Klientów z segmentu usług B2B
- Współpraca z operatorami, poddostawcami i działami technicznymi wew. struktur firmy
- Nadzór sieciowy serwisów Klienckich
- Monitoring sieciowy oraz serwisów Klienckich, procesów utrzymania usług i sieci - warstwy fizyczne i logiczne
- Znajomość podstaw sieci transmisyjnych oraz protokołów sieciowych
- Znajomość podstaw protokołów TCP /IP
- Doświadczenie z zakresu obsługi Cisco, Juniper, Huawei
- Doświadczenie z zakresu technologii sieci radiowej RL, IDU/ODU, sieci GSM, sieci FO
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za obsługę zgłoszeń technicznych Klienta B2B (transmisja/voice) telefonicznie i drogą mailową
- Będziesz częścią kilkunastoosobowego młodego zespołu, pracującego zwinnie #agile
- Działaj dla ponad 12 milionów Klientów w Polsce i miej realny wpływ na ich komfort korzystania z naszych usług
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.