Screen Network, lider w komunikacji Out of Home Digital Signage, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Składanie i naprawa stacji roboczych do pracy w ramach sieci Digital Signage.
- Instalacje, konfiguracje oraz utrzymanie stacji roboczych w systemach Windows.
- Wsparcie techniczne klientów zdalnych on-line za pośrednictwem telefonu jak i pulpitu zdalnego.
- Kontakt telefoniczny z placówkami sieci Screen Network.
- Monitoring, rejestracja, diagnozowanie otrzymywanych zgłoszeń oraz usuwanie awarii.
Oczekiwania:
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Wysokie zdolności komunikacyjne.
- Znajomość budowy komputerów.
- Znajomość środowiska Windows.
- Umiejętność prowadzenia samodzielnych projektów.
- Chęć rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
- Swoboda w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi.
Oferujemy:
- Partnerskie stosunki i swobodę w działaniu.
- Możliwość rozwoju powiązanego ze stałym wzrostem wynagrodzenia.
- Niezbędne do pracy narzędzia.
- Pracę w młodym, kreatywnym zespole.
- Kawę no limit i patio z leżakami :)