Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- Kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów
- Przyjmowanie reklamacji
- Rozpatrywanie zgłoszeń
- Udzielanie informacji
- Wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta
- dobrze komunikujesz się w języku angielskim
- jesteś uczniem lub studentem
- jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
- posiadasz zdolności szybkiego uczenia się,
- stawiasz na rozwój zawodowy,
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- chcesz zdobyć doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- możliwość dostosowania grafiku pracy – elastyczny czas pracy
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
- pracę w zgranym i rozwijającym zespole
- świetną lokalizację – Aleje Jerozolimskie (West Station)
- benefity (platforma do nauki języków obcych, karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś!
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.