Jesteśmy firmą telekomunikacyjną obecną na rynku od 1993 roku. Realizujemy projekty dla firmy Nokia – lidera nowoczesnych technologii. Wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalne i rzetelne podejście do powierzonych zadań sprawiają, że firma może zaoferować szeroki wachlarz usług świadczonych na najwyższym poziomie. Wspieramy klientów w zakresie analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą, integracji i utrzymania systemów oraz procesów produkcyjnych. Nasz zespół wsparcia technicznego codziennie obsługuje klientów zagranicznych na całym świecie. Naszym celem jest zapewnienie klientowi wsparcia w osiąganiu celów biznesowych.
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Zadania:
- Wsparcie aktywacji usług telekomunikacyjnych dla krajów francuskojęzycznych,
- Konfiguracja rozwiązań telekomunikacyjnych,
- Rozwiązywanie problemów z działaniem usług/sprzętu telekomunikacyjnego,
- Wsparcie klientów wewnętrznych i zewnętrznych podczas realizacji procesów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, bądź w trakcie studiów,
- Znajomość języka francuskiego na poziomie B2,
- Zdolność analitycznego myślenia/rozwiązywania problemów,
- Znajomość podstawowych zagadnień związanych z telekomunikacją będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Szkolenia w zakresie narzędzi, technologii oraz procesów,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Elastyczną formę zatrudnienia: kontrakt B2B lub umowę o pracę,
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy realizacji ambitnych projektów,
- Dużą samodzielność działania z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i najnowszych rozwiązań,
- Praca dla firmy należącej do czołówki w branży telekomunikacyjnej.