Ogłoszenie numer: 120354, z dnia 2010-10-27
www.telekomunikacjablizej.pl
Dynamicznie rozwijający się operator telekomunikacyjny - Telekomunikacja Bliżej sp. z o.o. zatrudni w pełnym wymiarze godzin w dziale technicznym kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego w dziale technicznym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: TB/06/12
Opis stanowiska
- weryfikacja i rejestracja zgłoszeń w systemie biletów usterkowych (Trouble Ticket System),
- obsługa napływających zgłoszeń,
- uruchamianie nowych klientów oraz bieżąca obsługa na usługowej platformie telekomunikacyjnej Hiperus,
- podstawowa pomoc techniczna,
- wsparcie dla działu raportującego
- sporządzanie raportów i zestawień.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- umiejętność kontaktu z klientem,
- min. wyższego wykształcenia,
- min. trzy letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- podstawowej znajomości technologi IP (zasada działania sieci Internet),
- znajomość systemu operacyjnego Linux (znajomość narzędzi do diagnozowania sieci IP będzie dodatkowym atutem),
- znajomości arkusza kalkulacyjnego (np.: MS Excel, OpenOffice),
- znajomości technologii VoIP bedzie dodatkowym atutem (SIP, H323),
- chęci do nauki,
- kreatywności,
- gotowości do wielo-zadaniowej pracy,
- odpowiedzialności,
- podzielności uwagi.
Oferujemy
- ciekawą pracę w młodym i pełnym entuzjazmu zespole,
- kontakt z najnowszymi technologiami,
- możliwości doskonalenia zawodowego i rozwoju w dynamicznej, międzynarodowej organizacji.
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem świadczeń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.