Ogłoszenie numer: 1702371, z dnia 2017-07-11
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.
Specjalista ds. wsparcia technicznego RAN
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SWTRAN.17.06
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracowała w środowisku infrastruktury naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej.
Realizowane zadania:
- Wsparcie realizacji projektów
- Usuwanie poważnych zakłóceń i awarii sieci radiowej
- Konfiguracja sieci radiowej zgodnie ze zleceniami pracy
- Wdrożenia zmian oprogramowania w elementach sieci RAN
- Prowadzenie testów akceptacyjnych nowych elementów sieci RAN i nowych wersji SW/HW dla tych elementów
- Utrzymywanie kontaktów z dostawcami i operatorami w zakresie utrzymania i rozwoju sieci RAN
Wymagania
- Absolwent (-ka) lub Student (-ka) V roku studiów (kierunek: telekomunikacja, radiokomunikacja, elektronika i pokrewne)
- Znajomość funkcjonowania i standardów sieci komórkowych (2G/3G/4G)
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność 24/7 - gotowość do pełnienia dyżurów
- Orientacja na klienta, systematyczność, komunikatywność
- Znajomość relacyjnych baz danych/SQL oraz umiejętność programowania C # będzie dodatkowym atutem
Poznaj
THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.