Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klientów

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klientów

I-DOTCOM Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
5797 dni temu

Ogłoszenie numer: 54737, z dnia 2009-01-05

I-DOTCOM Sp. z o.o.

I-DOTCOM sp. z o.o. powstała w 2004 roku i zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem systemów sprzedaży internetowej I-Shark.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klientów

Miejsce pracy: Wrocław

Nr Ref.: CS-IT

 

Opis stanowiska

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego zajmuje się doradztwem dla klientów w zakresie obsługi i prowadzenia sklepów internetowych, diagnozuje problemy klientów, raportuje zgłoszenia błędów, przygotowuje zgłoszenia zleceń płatnych.

Wymagania

  • doświadczenie związane z obslugą klientów
  • przyjazne nastawienie do klientów
  • dobra znajomość technologii komputerowych
  • dobra znajomość programów Office oraz biegłość w Internecie Wskazana jest znajomość programów księgowych oraz doświadczenie w dziedzinie e-handlu.

Oferujemy

  • Stala praca w szybko rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami od wynikow
  • Możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych Miejsce pracy: Wrocław, Katowice lub Warszawa
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.