Ogłoszenie numer: 54737, z dnia 2009-01-05
I-DOTCOM Sp. z o.o.
I-DOTCOM sp. z o.o. powstała w 2004 roku i zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem systemów sprzedaży internetowej I-Shark.
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klientów
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: CS-IT
Opis stanowiska
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego zajmuje się doradztwem dla klientów w zakresie obsługi i prowadzenia sklepów internetowych, diagnozuje problemy klientów, raportuje zgłoszenia błędów, przygotowuje zgłoszenia zleceń płatnych.Wymagania
- doświadczenie związane z obslugą klientów
- przyjazne nastawienie do klientów
- dobra znajomość technologii komputerowych
- dobra znajomość programów Office oraz biegłość w Internecie Wskazana jest znajomość programów księgowych oraz doświadczenie w dziedzinie e-handlu.
Oferujemy
- Stala praca w szybko rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami od wynikow
- Możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych Miejsce pracy: Wrocław, Katowice lub Warszawa
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.