Praca.pl Praca Opolskie Opole Pracownik help desk Opole
Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

TENSOFT Sp. z o.o.
Opole
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
3 godz. temu
Specjalista ds. wsparcia technicznego IT
Miejsce pracy: Opole
Zakres obowiązków:
  • Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS.
  • Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych.
  • Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania.
  • Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań.
  • Szkolenie użytkowników z obsługi systemu AdAS.
  • Współpraca w zespole IT w rozwiązywaniu zgłoszeń.
Wymagania:
  • Wiedza w dziedzinie technologii informatycznych.
  • Wykształcenie techniczne lub ekonomiczne (średnie lub wyższe).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Prawo jazdy kat. B (opcjonalnie dla osób o ograniczonej mobilności).
  • Gotowość do nauki i rozwijania umiejętności.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w systemach ERP, CRM lub Help Desk.
  • Znajomość SQL i umiejętności programowania.
  • Wiedza w zakresie administracji publicznej (finanse, księgowość).
Oferujemy:
  • Stałe zatrudnienie, pełnoetatowa praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.
  • Wdrożenie, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Możliwość rozwoju w dziedzinie wdrożeń systemowych i zarządzania bazami danych.
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu przy wdrożeniu.
Możliwości rozwoju:
  • Szkolenia, wsparcie od liderów technologicznych, wymiana wiedzy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

TENSOFT Sp. z o.o.

Tensoft Sp. z o.o. jest producentem systemu AdAS dedykowanego samorządom (urzędy miast i gmin, starostwa powiatowe). Przedsiębiorstwo jest częścią grupy kapitałowej Tensoft obsługującej sektor Administracji Publicznej. Prowadzimy działalność o zasięgu ogólnopolskim. Nasze oddziały mieszczą się w Opolu, Gdańsku, Bydgoszczy i Lublinie.

Podobne oferty

  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...
  • Pracownik działu IT - Asset Specialist

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Nadzór oraz kontrola aktualnego stanu urządzeń (min. telefony, laptopy, tv ) Kontrola stanu sal wideokonferencyjnych w tym: podstawowa diagnostyka, rozwiązywanie prostych problemów (brak podłączenia kamery itp.) Koordynowanie rutynowej konserwacji i napraw...
  • Lead SAP SD Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...