Grupa SUEZ poszukuje obecnie kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego – Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
W swojej pracy będziesz odpowiadać za:
- Rozwiązywanie zgłoszeń i incydentów dotyczących bieżącej obsługi systemów IT w powierzonym zakresie / 1 linia wsparcia.
- Przekazywanie zgłoszeń i incydentów na 2 i 3 linię wsparcia.
- Koordynację napraw sprzętu IT i współpracę z serwisami zewnętrznymi.
- Nadawanie uprawnień i tworzenie kont w systemach IT zgodnie z obowiązującymi matrycami uprawnień.
- Realizowanie zakupów sprzętu i licencji IT zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami.
- Utrzymywanie i aktualizację dokumentacji użytkowników dla podległych obszarów w ramach 1 linii wsparcia.
- Wydawanie sprzętu IT użytkownikom zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia o profilu IT lub pokrewnym;
- Rocznego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;
- Co najmniej dobrej znajomości języka angielskiego;
- Chęć uczenia się i dużej samodzielności;
- Zaangażowania i odpowiedzialnego traktowania powierzonych zadań;
- Systematyczności, skrupulatności, uczciwości.
Pracując z nami możesz liczyć na:
- Rozwój zawodowy;
- Elastyczne godziny pracy;
- Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych;
- Dofinansowanie przez pracodawcę nauki (np. studia podyplomowe, kursy specjalistyczne, języki obce);
- Prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę;
- Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach,
- Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
- Atrakcyjne świadczenia z funduszu socjalnego (bony świąteczne, dofinansowanie kolonii letnich dla dzieci).
Aplikuj już dziś:
Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś: