- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Wspieranie osób zarządzających sprzedażą w przygotowywaniu raportów i analiz,
- Tworzenie prezentacji i wizualizacji danych w prezentacjach i raportach dynamicznych,
- Opracowywanie i administrowanie raportami z różnych systemów informatycznych (np. CRM)
- Administrowanie konkursami sprzedażowymi (konkursy grupowe i lokalne),
- Wsparcie w przygotowywaniu ofert przetargowych,
- Przygotowywanie wycen,
- Wdrażanie nowych narzędzi usprawniających procesy biznesowe firmy.
- Poszukujemy osoby, która posiada umiejętności logicznego myślenia i analizy danych oraz wykorzystuje narzędzia z pakietu Microsoft 365 - MS Excel (tworzenie tabel i wykresów przestawnych, wykorzystanie niestandardowych formuł), MS Power Point (tworzenie prezentacji),
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z dostawcami oraz pracownikami Elis z innych krajów w Europie,
- Na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży niezbędnymi kompetencjami będą również: nastawienie na realizację zadań, dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz kreatywność,
- Mile widziana znajomość programu MS Power BI w celu zbierania, przetwarzania, tworzenia wizualizacji i analizowania danych z różnych systemów informatycznych,
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM oraz doświadczenie w obszarze sprzedaży będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw w Pionie Sprzedaży i Marketingu,
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami Elis z innych krajów w Europie,
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Elastyczny czas pracy, możliwość pracy zdalnej.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy