Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: KS/2015/5/127
- nawiązywanie relacji z nowymi Klientami
- wstępne badanie potrzeb Klientów i dobór odpowiedniej gamy produktowej
- umawianie spotkań handlowych, przygotowywanie niezbędnych materiałów
- planowanie działań sprzedażowych w celu optymalizacji wyników sprzedażowych działu
- utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi Klientami
- wsparcie prowadzonych kampanii marketingowych
- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów
- rok doświadczenia w sprzedaży telefonicznej
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność nawiązywania długofalowych relacji z Klientami
- wysokie umiejętności komunikatywne
- nastawienie na cel
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju
- bogaty pakiet szkoleń
- pracę w międzynarodowym środowisku