Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Aktualnie do naszego Zespołu Sprzedaży poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Jako Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie Przedstawicieli Handlowych w zadaniach administracyjnych i sprzedażowych oraz koordynację działań operacyjnych w procesie sprzedaży serwisu z obszaru "facility" (maty podłogowe, mopy, profesjonalna: chemia ściereczki, ręczniki kuchenne, lampy owadobójcze, urządzenia do dezynfekcji i pomiaru temperatury). Pozostałe zadania na stanowisku:
- Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych poprzez przygotowywanie ofert, materiałów informacyjnych oraz umów i aneksów dla Klientów zgodnie z aktualnymi cennikami oraz wytycznymi firmy,
- Wykonywanie działań handlowych w terenie: dostarczanie testowego asortymentu do potencjalnych klientów, wizyty handlowe wspierające pozyskanie klientów, wsparcie PH w terenie, itp,
- Przygotowywanie zleceń do realizacji oraz dbanie o poprawność wypełnionych dokumentów.
- Umawianie spotkań handlowych dla Przedstawicieli Handlowych,
- Prowadzenie dokumentacji Klientów,
- Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych,
- Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży i Przedstawicielami Handlowymi działającymi w terenie. Współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Poszukujemy osoby o nastawieniu proklienckim, samodzielnej, dobrze zorganizowanej, pracującej w sposób uporządkowany i systemowy. Pozostałe oczekiwania:
- Doświadczenie w pracy związanej z koordynacją procesu sprzedaży i/lub obsługi klienta,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub w bezpośredniej obsłudze klienta w obszarze B2B,
- Doświadczenie w pracy z systemami klasy CRM,
- Znajomość programu MS Word (redagowanie umów i pism), MS Excel (tworzenie zestawień, raportów, tabel przestawnych) oraz umiejętność tworzenia profesjonalnych prezentacji w MS Power Point,
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Karta paliwowa, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
- Prywatną opiekę medyczną za "1 zł", kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Pracę w nowoczesnym Zakładzie Elis,
- Fantastyczną atmosferę w zgranym zespole,
- Dobrze wyposażone zaplecze socjalne,
- Ogólnodostępny parking dla pracowników.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy