starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów. Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań. Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów. Realizowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
Na co dzień w naszym zespole:wspierasz Agentów, analizujesz potrzeby, kreujesz rozwiązania i przedstawiasz rekomendacje do zmian i wdrożeń,inicjujesz, opiniujesz i testujesz zmiany w procesach i produktach obsługiwanych w sieci agencyjnej,opracowujesz materiały, prezentacje, komunikację i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1029 dni temu
Compensa TU na Życie to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie poszukujemy ambitnych osób do pracy w Biurze Wsparcia Sprzedaży:
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje obowiązki?
Codzienna współpraca z siecią sprzedaży spółki Compensa Dystrybucja
Organizacja i obsługa aktywności promocyjnych wspomagających sprzedaż
Opracowywanie wewnętrznej dokumentacji związanej z obsługą sprzedaży
Przygotowywanie raportów i zestawień niezbędnych do analizy jakości sprzedaży
Co oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Prywatną opiekę medyczną, możliwość wykupienia karnetu sportowego
Dofinansowania do szkoleń oraz kursów językowych
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:30 a 9:00)
Zniżki pracownicze na produkty ubezpieczeniowe
Możliwość rozwoju w międzynarodowej grupie ubezpieczeniowej
Nasze wymagania:
Mile widziane doświadczenie we wsparciu sprzedaży lub w branży ubezpieczeniowej
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Samodzielność, dokładność, odpowiedzialności za powierzone zadania
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów. Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań. Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów. Realizowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
Na co dzień w naszym zespole:wspierasz Agentów, analizujesz potrzeby, kreujesz rozwiązania i przedstawiasz rekomendacje do zmian i wdrożeń,inicjujesz, opiniujesz i testujesz zmiany w procesach i produktach obsługiwanych w sieci agencyjnej,opracowujesz materiały, prezentacje, komunikację i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...