TELE-FONIKA KABLE SA jest największym producentem kabli i przewodów w Europie Środkowej i Wschodniej.
Oferujemy szeroki asortyment kabli, przewodów oraz systemów kablowych. Produkty wytwarzane w naszych zakładach znajdują odbiorców w ponad 90 krajach. Nasza firma łączy dobre tradycje przemysłu kablowego z innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi. Firma ze stuprocentowym polskim kapitałem.
Aktualnie do Działu Wsparcia Sprzedaży poszukujemy kandydatury na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu odpowiedzialnego za proces obsługi klienta na danym rynku. Praca będzie polegać na przyjmowaniu oraz administrowaniu zamówień w systemie SAP, kontaktach z działami sprzedaży, produkcji, magazynem, logistyką, a także zarządzeniem reklamacjami.
- Budowanie długofalowych i pozytywnych relacji biznesowych z Klientami firmy
- Administrowanie zamówieniami w systemie SAP
- Kompleksowa obsługa procesu reklamacyjnego, poszukiwanie optymalnych i satysfakcjonujących Klienta rozwiązań
- Monitorowanie płatności
- Terminowość i praca według wewnętrznych procedur firmy
- Współpraca z innymi działami firmy
- Dbanie o wizerunek firmy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Silne nastawienie na klienta, orientacja na rezultaty i zdolność do efektywnej pracy w ramach ściśle określonych celów sprzedażowych. Otwartość wobec zmian i umiejętność szybkiej nauki.
- Biegła obsługa komputera, w szczególności pakietu MS Office (Excel).
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, pracy pod presją czasu, samodzielność w wykonywaniu zadań.
- Doświadczenie z programem SAP będzie dodatkowym atutem.
- Pracę w międzynarodowym środowisku i możliwość rozwoju
- Wsparcie w doskonaleniu zawodowym i szkoleniu
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet socjalny (dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne…)
- Atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: Ubezpieczenia na życie, Opieki medycznej, Kart sportowych; Platformy szkoleń językowych