- posiadasz doświadczenie w dziale marketingu (idealnie w firmie o podobnym profilu działalności) i wiesz, jak układać planogramy,
- orientujesz się w rynku produktów FMCG,
- posługujesz się językiem angielskim umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2),
- dobrze znasz Excel’a i potrafisz korzystać z funkcji: tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe i poziome, licz jeżeli oraz potrafisz wyciągać trafne wnioski z opracowanych wcześniej danych,
- masz analityczne podejście do zadań, a skrupulatność i dokładność to cechy, które Cię wyróżniają,
- nie przywiązujesz się tylko do tego, co znane i sprawdzone, ale także proponujesz i testujesz nowe (kreatywne) rozwiązania,
- lubisz współpracować z ludźmi i dobrze czujesz się w pracy zespołowej.
- przeprowadzasz analizy asortymentowe, kategorialne, konkurencji, sklepów, akcji specjalnych, konceptów, sezonów itp.,
- zarządzasz matrycą ról asortymentowych oraz dokonujesz rekomendacji asortymentowych dla działu handlowego pod kątem potrzeb i poziomów cenowych,
- wspierasz dział handlowy w kontroli zobowiązań kontraktowych, konceptów, podpięć systemowych, oraz tworzenia i systematyzowania procedur związanych z asortymentem,
- angażujesz się w projekty dotyczące powstawania nowych klastrów sklepowych oraz remodelingowania sklepów starszej generacji,
- upraszczasz, optymalizujesz i kontrolujesz procesy w ramach współpracy z obszarem operacji i działem handlowym,
- szukasz nowych rozwiązań handlowych i marketingowych tworzących przewagę konkurencyjną Carrefour na rynku,
- wspierasz realizację naszej strategii w ramach swoich odpowiedzialności oraz szukasz możliwości ich implementacji w naszych placówkach handlowych.
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- możliwość łączenia pracy z domu z pracą w naszych różnorodnych lokalizacjach,
- realny wpływ na rozwój naszych formatów i konceptów handlowych,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.