Pracuj i rozwijaj się z Baukrane !
Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, procesach sprzedaży, cenisz sobie odpowiedzialne zadania, oraz zrób chcesz się wykazać zdolnościami interpersonalnymi, przyjaznym podejściem do klientów oraz swoim doświadczeniem w sprzedaży. Zrób kolejny krok w swojej karierze!
Wierzymy, że motywująca praca ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na zadowolenie Klienta, ale przede wszystkim na samego pracownika. Zależy nam, aby każdy w naszym zespole wykonywał swoją pracę z pasją, stąd do zakresu Twoich codziennych obowiązków będzie należało:
- wsparcie w bieżącej obsłudze klientów wraz z przygotowaniem i weryfikacją dokumentów wymaganych do realizacji procesu sprzedaży,
- bieżąca obsługa procesów sprzedaży w systemie ERP Microsoft NAV
- kontakt z klientem w sprawie szczegółów zamówienia,
- zarządzanie przepływem informacji związanym z zamówieniami
- organizacja zamówień pod kątem transportu i logistyki,
- obsługa reklamacji: kontrola realizacji zgłoszeń reklamacyjnych.
- wsparcie przy sporządzaniu ofert handlowych
- obsługa posprzedażowa klientów,
- praca z dokumentami zakupowymi, reklamacyjnymi i logistycznymi (faktury, dokumenty wz, wprowadzanie dostaw, itp.)
- sprawne tworzenie raportów i zestawień (cykliczne i ad hoc);
- współpraca z zespołami handlowymi w całej Polsce;
- ścisła współpraca z innymi działami w firmie,
- pomoc i wsparcie działu w bieżących zadaniach i działaniach.
Jedną z naszych głównych wartości w firmie jest ponadprzeciętna dbałość o Klienta dlatego też, od kandydata/ki do pracy na tym stanowisku oczekujemy:
- minimum 2 letniego doświadczenia w pracach administracyjno-biurowych, mile widziane w działach sprzedaży, logistyki, BOK,
- biegłej i praktycznej znajomość obsługi pakietu ms office – zwłaszcza arkusza excel
(np. analiza, tworzenie zestawień, wyszukiwanie danych), - znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- umiejętności myślenia analitycznego oraz prezentowania danych,
- sumienności i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków;
- umiejętność współpracy w zespole,
- gotowości do podejmowania nowych wyzwań,
- samodzielności w realizacji zadań i bardzo dobra organizacja pracy,
- komunikatywność,
- znajomość programu Microsoft NAV będzie dodatkowym atutem,
- znajomość systemów szalunkowych będzie dodatkowym atutem.
Jesteśmy nastawieni na komunikację, pracę zespołową i wzajemną pomoc i wsparcie w firmie. Możesz od nas oczekiwać:
- pakietu narzędzi służbowych,
- wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego i pozostałej części zespołu,
- samodzielnej i stałej pracę w stabilnej firmie,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- pełny (1/1) wymiar czasu pracy,
- przyjazne warunki pracy w otwartym zespole,
- pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie PZU)