starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
3 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów. Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań. Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów. Realizowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
Na co dzień w naszym zespole:wspierasz Agentów, analizujesz potrzeby, kreujesz rozwiązania i przedstawiasz rekomendacje do zmian i wdrożeń,inicjujesz, opiniujesz i testujesz zmiany w procesach i produktach obsługiwanych w sieci agencyjnej,opracowujesz materiały, prezentacje, komunikację i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
Dr Gerard to firma z długoletnią tradycją sprzedaży wyjątkowych ciastek, wafelków i słonych przekąsek w Polsce i na świecie. W Polsce posiada 2 zakłady produkcyjne, zatrudnia ponad tysiąc pracowników oraz zajmuje wysoką i ugruntowaną pozycję na rynku ciastek.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
wprowadzanie danych handlowych do systemu
przygotowywanie raportów
korygowanie faktur
współpraca z klientem w zakresie administracji i analizie danych
przygotowywanie danych dla Key Account Managerów, audytu oraz przełożonych
sporządzanie dokumentów niezbędnych w procesie sprzedaży
Oczekiwania:
2-letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży w branży FMCG
znajomość obsługi MS Office (w szczególności MS Excel oraz PowerPoint),
umiejętność planowania i organizacji pracy
orientacja na klienta
umiejętności analityczne
wysokie umiejętności współpracy
dokładność i skrupulatność
zaangażowanie, samodzielność
znajomość obsługi systemu Microsoft Dynamics AX będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
umowę o pracę
zatrudnienie w firmie o ugruntowanej i wysokiej pozycji na rynku
pracę w dobrej atmosferze
szansę pracy w dynamicznej, szybko rozwijającej się firmie
Dr Gerard to firma z długoletnią tradycją produkcji wyjątkowych ciastek, wafelków i słonych przekąsek. Posiada 2 zakłady produkcyjne, w których zatrudnia ponad tysiąc pracowników oraz zajmuje wysoką i ugruntowaną pozycję na rynku.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
3 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów. Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań. Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów. Realizowanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na co dzień w naszym zespole:prowadzisz działania związane z optymalizacją procesów jednostki,opracowujesz projekty i odpowiadasz za terminowe przygotowanie procedur operacyjnych będących w zakresie działania jednostki,analizujesz procedury produktowe pod kątem usprawnienia procesu obsługi...
Na co dzień w naszym zespole:wspierasz Agentów, analizujesz potrzeby, kreujesz rozwiązania i przedstawiasz rekomendacje do zmian i wdrożeń,inicjujesz, opiniujesz i testujesz zmiany w procesach i produktach obsługiwanych w sieci agencyjnej,opracowujesz materiały, prezentacje, komunikację i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...