Szukamy osób chętnych do podjęcia z nami długoterminowej współpracy, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje, na stanowisku
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Rejestracja i archiwizacja danych w systemach CRM i ewidencyjnych;
- Przygotowanie i weryfikacja dokumentów wymaganych do realizacji procesu zmiany sprzedawcy;
- Wymiana informacji, komunikacja i prowadzenie korespondencji z kontrahentami i Siecią Sprzedaży;
- Współpraca i wsparcie administracyjne Sieci Sprzedaży;
- Terminowa realizacja przydzielonych czynności i zadań;
- Raportowanie realizacji działań własnych.
Idealny kandydat posiada:
- Bardzo dobrą znajomość MS Office, w szczególności MS Excel;
- Doświadczenie zawodowego w strukturach Back Office;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Wiedzę na temat rynku energetycznego i zasady TPA;
- Dobrą organizację pracy;
- Wysoką kulturę osobistą;
- Sumienność i zaangażowanie.
Gwarantujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i premiowe;
- Pakiet socjalny – opieka medyczna, dopłata do pakietu sportowego benefit;
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.