Opis stanowiska
- Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem różnych kanałów, w tym telefonicznych i e-mail,
- Zapewnianie wsparcia sprzedażowego klientom,
- Tworzenie skutecznej strategi reklamowej online,
- Korzystanie z różnorodnej gamy narzędzi.
Wymagania
- Doświadczenie w organizacji sprzedaży internetowej i chęć rozwoju w sprzedaży
- Język niemiecki na poziomie C1
- Język angielski na poziomie B2
- Doświadczenie w reklamie online będzie zaletą
- Umiejętność obsługi platform sieciowych
- Wysoka motywacja i zorientowanie na cel
Oferujemy
- BONUS POWITALNY 2 000 EURO
- Atrakcyjne wynagrodzenie już od 9 000 zł brutto miesięcznie
- Pomoc w przeprowadzce
- Program premii i wyróżnień za polecenia pracowników
- Praca od poniedziałku do piątku według stałych grafików, a weekendy wolne
- Prywatna opieka medyczna
- Sport w Medicover
- W pełni płatne, kompleksowe szkolenia produktowe i stanowiskowe
- Stabilną pracę i możliwości rozwoju zawodowego
- Pozytywne międzynarodowe środowisko pracy
- Nowoczesna przestrzeń do pracy ze strefami relaksu, strefą PlayStation itp.
- Wysoce zmotywowany i oddany zespół o płaskiej hierarchii i nieformalnej kulturze
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.