Mondial Assistance jest wiodącym dostawcą usług assistance na polskim rynku. Assistance znaczy pomoc. Współpracując z czołowymi ubezpieczycielami, bankami i dystrybutorami samochodów, mamy pod opieką ponad 6,5 miliona Polaków. Szczycimy się możliwością skutecznego i szybkiego działania w każdym zakątku Polski i całego globu, 24h/365 dni.
Praca w Mondial Assistance to dobre relacje między współpracownikami, kierownikami i ich zespołami oraz klientami i usługodawcami. Praca u nas to także nieustanne zdobywanie wiedzy i podnoszenie kompetencji.
W 2015 roku zwiększyliśmy zatrudnienie o 10%, a blisko 20% naszych pracowników awansowało lub zmieniło dział. W związku z dalszym poszerzaniem działalności, poszukujemy nowych pracowników!
W swojej codziennej pracy będziesz odpowiedzialny za:
- Wparcie sprzedaży ubezpieczeń turystycznych polegające na obsłudze systemów rezerwacyjnych,
- Przygotowywanie ofert ubezpieczeń turystycznych dla brokerów, biur podróży oraz agentów ubezpieczeniowych,
- Zbieranie informacji zwrotnych od klientów na temat oferowanych produktów i istniejącego procesu sprzedaży w celu ich optymalizacji – bezpośredni wpływ na podnoszenie jakości pracy Firmy.
- Pełnienie funkcji Help Desku dla pośredników ubezpieczeniowych – obsługa bieżących zapytań dot. polis turystycznych od klientów biznesowych i indywidualnych,
- Uczestniczenie w szkoleniach dla agentów ubezpieczeniowych i biur podróży.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- Wykształcenie wyższe,
- Pozytywne nastawienie do klienta i chęć niesienia innym pomocy w kontakcie telefonicznym,
- Skuteczność i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- Umiejętność pracy w dynamicznym i zmieniającym się środowisku,
- Mile widziane doświadczenie na rynku turystycznym (np. w biurze podróży, liniach lotniczych, hotelach, systemach rezerwacyjnych) lub w obsłudze klienta,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Biegła obsługa programów MS Office.
Korzyści z pracy u nas:
- Możliwość pracy w małym, zgranym zespole, w atmosferze pełnej szacunku oraz zaangażowania,
- Bezpośredni wpływ na rozwój ubezpieczeń turystycznych Firmy,
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Firmy dzięki licznym szkoleniom i rekrutacjom wewnętrznym,
- Zatrudnimy Cię na umowę o pracę,
- Otrzymasz premię roczną oraz bogaty pakiet socjalny, w tym:
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę żywieniową do wykorzystania w stołówce pracowniczej, restauracjach, barach i innych punktach gastronomicznych,
- ubezpieczenie na życie,
- możliwość nauki wybranego języka obcego (lekcje w siedzibie firmy dwa razy w tygodniu),
- dodatkowe świadczenia (bilety do kin, teatrów, karnety sportowe, dofinansowanie do wczasów, bony do wybranych sklepów).