- przygotowywanie ofert i zamówień;
- odpowiadanie na zapytania klientów;
- aktualizację bazy Klientów w systemie CRM;
- prace administracyjne i wsparcie organizacyjne działu Sprzedaży;
- współpracę z działem Serwisu;
- tworzenie raportów na potrzeby działu sprzedaży.
- doświadczenia w pracach administracyjno-biurowych;
- dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań;
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację;
- zaangażowania i samodzielności w działaniu;
- bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych;
- poszukujemy osób, które swoją karierę chciałyby rozwijać w dziale handlowym;
- mile widziana znajomość narzędzi CRM i SAP;
- zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju;
- benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteryjny pakiet MyBenefit (włączając Multisport) , dofinansowanie nauki języka angielskiego.
Poznaj
Kone sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Jesteśmy liderem innowacyjności w branży dźwigów i schodów ruchomych. Naszym celem jest przekształcanie miast w przestrzeń lepszego życia. Poprzez bardziej efektywny People Flow® zapewniamy niezawodną, bezpieczną i wygodną komunikację w coraz wyższych i bardziej inteligentnych budynkach. W KONE wierzymy w poprawę produktywności pracy poprzez inspirowanie, angażowanie i rozwój naszych pracowników oferując indywidualne ścieżki kariery. Umiejętność naszego dostosowania się do trendów urbanizacyjnych zawdzięczamy pracownikom oraz efektom ich pracy – naszym produktom i usługom. W międzynarodowym środowisku KONE możesz zdobyć doświadczenie, które cenione jest w różnych miejscach na świecie.