Horn Distribution S.A. jest polską firmą dystrybucyjną działającą na rynku rodzimym, ale również w Szwajcarii, Czechach, Litwie i na Węgrzech. Od ponad 25-lat specjalizuje się w dystrybucji wysokiej klasy sprzętu audio/video, urządzeń i akcesoriów elektroniki użytkowej, oferując najbardziej liczące się i znane na świecie marki, takie jak Denon, Maranz, B&OPlay, Alpine, Dali . Podstawą działalności firmy jest pasja dla dobrego brzmienia. Wizytówkami naszej firmy są salony Denon oraz Audio Forum.
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży rynku rumuńskiego
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- obsługa klientów sklepu internetowego (mailowa, telefoniczna) w języku rumuńskim
- działania na rzecz sklepu internetowego (m.in. aktualizacja treści na stronie)
- wystawianie dokumentów magazynowych oraz wsparcie działań logistycznych związanych z obrotem towarowym
- bieżąca analiza rynku produktów
- działania na rzecz obrotu towarem (przyjmowanie towaru do magazynu, wystawianie korekt sprzedaży ect.)
- koordynacja obrotu towarem związanym ze zwrotami i reklamacjami
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania:
- biegła znajomość języka rumuńskiego bądź Native – warunek konieczny
- znajomość języka polskiego bądź angielskiego na poziomie min. B2
- zainteresowanie obszarem e-commerce, sprzedażą, administracją
- dobre zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z wymagającym Klientem
- sprawna obsługa programów MS Office, w tym dobra znajomość MS Excel
- zaangażowanie, samodzielność, dobra organizacja czasu prac
- znajomość bądź zainteresowanie sprzedażą, rynkiem audio, elektroniką użytkową będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju i szkoleń w obszarze sprzedaży, marketingu internetowego oraz nauki w pracy z produktem i nowymi technologiami
- pracę w prężnie rozwijającym się dziale, w międzynarodowym zespole specjalistów
- możliwość pracy zdalnej przy zachowaniu cykliczności spotkań w centrali firmy
- pakiet benefitów pozapłacowych.