specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta; Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia; Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych; Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych; Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: codzienne procesowane i monitorowanie przepływu zamówień poczynając od rejestracji do finalnej wysyłki do klienta; współpraca z działem sprzedaży i marketingu w celu uzyskania odpowiednich informacji; przygotowywanie raportów; wprowadzanie i analizowanie danych oraz ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Wspieranie i Utrzymywanie współpracy z klientami z Europy (z szczególnym uwzględnieniem Niemiec i Holandii ) Wsparcie przy komunikacji z nowymi klientami, przygotowywanie ofert i cenników, nadzór nad współpracą oraz oczekiwaniami co do realizacji dostaw. Utrzymywanie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Zadania: Spotkania z klientami, Przygotowywanie ofert i prezentacji dla klientów z zakresu Instalacji SSP, DSO, SUG, CCTV, KD, SSWIN, Okablowania strukturalnego; Prowadzenie negocjacji handlowych, Monitorowanie informacji rynkowych oraz działań konkurencji; Stała analiza rynku i konkurencji oraz...
Lider dystrybucji artykułów spożywczych poszukuje kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i rozliczeń
Miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle
Zadania:
bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Oddziału oraz Przedstawicielami handlowymi,
przygotowywanie analiz oraz zestawień handlowych,
zakładanie i rozliczanie promocji w systemie komputerowym,
dokonywanie przecen, naliczanie marży oraz wprowadzanie cen w systemie komputerowym,
analiza rotacji towarów, terminów oraz stanu zatowarowania magazynu,
udział w przygotowywaniu i rozliczaniu akcji promocyjnych oraz gazetek,
prowadzenie bieżącej ewidencji rozliczeń i zestawień,
Wymagania:
warunkiem koniecznym jest bardzo dobra praktyczna znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel (mi. tabele przestawne) jest to podstawowe narzędzie pracy,
mile widziane praktyczne doświadczenia związane z posługiwaniem się w pracy systemami sprzedażowo-magazynowymi klasy ERP, w przypadku braku takich doświadczeń zapewniamy przeszkolenie w systemie TEMA, na którym pracuje Oddział,
doświadczenie w dziale sprzedaży, dziale handlowym lub dziale zakupów, mile widziane w branży FMCG, najlepiej artykuły alkoholowe lub spożywcze,
Oferujemy:
samochód służbowy, telefon komórkowy,
pracę w dużej i stabilnej firmie,
zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę,
wynagrodzenie podstawowe,
premie zależne od uzyskanych wyników sprzedaży,
możliwość skorzystania z karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta; Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia; Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych; Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych; Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU.
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: codzienne procesowane i monitorowanie przepływu zamówień poczynając od rejestracji do finalnej wysyłki do klienta; współpraca z działem sprzedaży i marketingu w celu uzyskania odpowiednich informacji; przygotowywanie raportów; wprowadzanie i analizowanie danych oraz ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Wspieranie i Utrzymywanie współpracy z klientami z Europy (z szczególnym uwzględnieniem Niemiec i Holandii ) Wsparcie przy komunikacji z nowymi klientami, przygotowywanie ofert i cenników, nadzór nad współpracą oraz oczekiwaniami co do realizacji dostaw. Utrzymywanie...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Wsparcie organizacyjno-administracyjne Oddziałów w zakresie obsługi klienta, Wsparcie bieżącej działalności sprzedażowej w Oddziałach, Sporządzanie raportów i zestawień dla potrzeb operacyjnego zarządzania siecią, Organizacja szkoleń, narad i spotkań.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Zadania: Spotkania z klientami, Przygotowywanie ofert i prezentacji dla klientów z zakresu Instalacji SSP, DSO, SUG, CCTV, KD, SSWIN, Okablowania strukturalnego; Prowadzenie negocjacji handlowych, Monitorowanie informacji rynkowych oraz działań konkurencji; Stała analiza rynku i konkurencji oraz...