Specjalista ds. wsparcia sprzedaży - Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 109/HELP/2017
Jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy w branży turystycznej?
- Posiadasz dobrą znajomość systemów rezerwacyjnych (IRIS+)?
- Znasz bardzo dobrze język angielski i/lub niemiecki?
- Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, posiadasz wysokie zdolności interpersonalne, a także potrafisz pracować w grupie?
- Jesteś zaangażowany i asertywny?
Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania?
To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!
Zadania na stanowisku:
- Pomoc i porady telefoniczne dla agencji TUI przy rezerwacjach w systemie rezerwacyjnym IRIS.plus oraz pomoc przy zapytaniach produktowych
- Obsługa linii telefonicznych przypisanych do działu wsparcia sprzedaży
- Kontakt z Centralą TUI oraz z oddziałami TUI za granicą
- Dokonywanie zapytań poza kontyngentowych (pomoc przy realizacji niestandardowych pobytów klientów)
- Współpraca z oddziałami TUI w Polsce
- Codzienne opracowywanie zapytań na skrzynkach e-mail
- Kompleksowe wspieranie sprzedaży produktów TUI
Oferujemy:
- umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów
- pracę w ciekawym zespole z uśmiechniętymi ludźmi
- atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od wyników jakości obsługi
- pracę w systemie zmianowym (również weekendy)
- szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
- liczne study tour’y oraz atrakcyjne oferty na produkty TUI
- szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć językowych, karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w branży turystycznej (liczne szkolenia wewnętrzne)
- czas na przerwę i pyszną kawę, którą zawsze jest z kim wypić!