Specjalista ds wsparcia serwisu
Warszawa
Jeżeli poszukujesz możliwości połączenia komunikacji z klientem wewnętrznym/zewnętrznym oraz technicznej wiedzy eksperckiej, poniża oferta jest na to odpowiedzią!
oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna i karta lunchowa
- pakiet niezbędnych do pracy narzędzi
- intensywne szkolenie wdrożeniowe
zadania
- zapewnienie wsparcia technicznego dla centrów napraw oraz, call center w całej Europie
- przygotowywanie informacji technicznych
- śledzenie zaistniałych problemów technicznych, zbieranie danych, raportowanie
- formułowanie nowych procedur na bazie zebranych informacji
- współpraca z bezpośrednim przełożonym i firmami zewnętrznymi
oczekujemy
- min. dwóch lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomości elektroniki użytkowej – szczególnie dużego AGD
- zdolności analitycznych, umiejętności sporządzania raportów
- znajomości języka angielskiego – poziom bardzo dobry - warunek konieczny
- otwartości na delegacje służbowe