Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService w Polsce i na rynkach zagranicznych liczy na ponad 265 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie najwyższej jakości obsługi serwisowej klientom Spółki.
- ścisła współpraca z Serwisantami pracującymi dla Spółki
- bieżące monitorowanie poprawności i terminowości realizacji zadań przekazanych do Serwisantów
- sporządzanie rekomendacji oraz wdrażanie rozwiązań w celu usprawnienia pracy Serwisantów
- planowanie, organizacja oraz przeprowadzanie szkoleń dla Serwisantów
- współpraca z klientami Spółki ze szczególnym uwzględnieniem Klientów Kluczowych
- rozwój oraz monitorowanie poprawności działania systemu informatycznego, służącego do komunikacji z Serwisantami
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- owocowe środy, chill roomy i dobrą kawę
- bardzo dobra znajomość języka czeskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (minimum poziom B2)
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (minimum poziom B2)
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym Access)
- doświadczenie w zakresie raportowania wyników pracy zespołu/grupy osób
- doświadczenie w prowadzeniu rozmów/negocjowaniu z zewnętrznym dostawcą Spółki
- mile widziana znajomość podstawowych zagadnień związanych z telekomunikacją oraz informatyką
- wiedza z zakresu terminali POS oraz systemów fiskalnych
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z telekomunikacją oraz informatyką
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem