Specjalista ds. Wsparcia Serwisu (Service Dispatcher)
Miejsce pracy: Wrocław
O NAS
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.
ZAKRES TWOICH OBOWIĄZKÓW
- Udzielanie profesjonalnego wsparcia klientom (głównie niemieckojęzycznym) i obsługa systemu zgłoszeniowego
- Ścisła współpraca z konsultantami technicznymi
- Przygotowywanie danych statystycznych oraz tworzenie niezbędnych raportów, prezentacji i zestawień
- Projektowanie, modyfikowanie oraz usprawnianie istniejących procesów
- Nadzór nad terminowością i sposobem realizacji zgłoszeń zgodnie z zapisami umów
ZGŁOŚ SIĘ JEŚLI
- Masz wyższe wykształcenie
- Pracowałeś na podobnym stanowisku (mile widziane)
- Władasz swobodnie językiem niemieckim i/lub angielskim
- Znasz i umiesz obsługiwać pakiet MS Office
- Posiadasz umiejętność organizacji pracy poprzez wyznaczanie priorytetów
- Samodzielność, skrupulatność i terminowość to Twoje drugie imię
- Wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy nie są dla Ciebie problemem
OFERUJEMY
- Perspektywę rozwoju zawodowego i osobistego w branży IT wraz z elastycznym grafikiem czasu pracy z możliwością Home Office
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w młodym, dynamicznym zespole oraz przyjazną atmosfer
- Możliwość nabycia ciekawego doświadczenia i kontakt z językiem poprzez pracę z klientem zagranicznym
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, darmowa nauka języka niemieckiego, imprezy integracyjne i sportowe itd.)
- Prestiżowe miejsce pracy w Sky Tower oraz kawę i herbatę w nieograniczonych ilościach