Recticel is active in 28 countries and has a workforce of about 7,900 worldwide (including joint ventures). Its combined sales turnover reached EUR 1,460 billion in 2017. Recticel is listed on Nyse-Euronext stock exchange. To learn more: visit www.recticel.com.
Dla naszej dywizji Bedding w Polsce (Łódź) poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
W Polsce Recticel działa w ramach linii biznesowej Bedding i Insulation. W Łodzi firma produkuje materace i łóżka kontynentalne (znane w Polsce z takich marek jak Sembella czy Schlaraffia), zatrudniając 600 osób. W Łodzi też znajduje się finansowe Shared Service Center Grupy Recticel. Celem dla tej roli w zakładzie Recticel w Łodzi jest zapewnienie wsparcia SAP dla około 100 użytkowników przy wdrażaniu i użytkowaniu systemu SAP, w szczególności modułów logistycznych (SD MM PP WM VC). Osoba na tym stanowisku będzie też częścią zespołu Recticel SAP Competence Group (zarządzanego w centrali firmy w Belgii) pracującego dla 1500 użytkowników końcowych grupy. W przyszłości osoba pracująca na tym stanowisku będzie też wspierała użytkowników SAP w fabryce Recticel w Rumunii (głównie zdalnie).
- Wiedza i kompetencje SAP na poziomie super użytkownika.
- Dokładne zrozumienie procesów biznesowych SAP Logistic (SD MM PP WM VC).
- Wykształcenie informatyczne lub solidne doświadczenie na poziomie super użytkownika.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Gotowość do aktywnej pracy w środowisku produkcyjnym i pracy w wielodyscyplinarnym zespole.
- Doświadczenie w pracy w szybkim tempie, z dużą liczbą zadań i z dużą ilością danych (master data).
- Umiejętności doskonalenia lokalnych procesów biznesowych w SAP w ramach zespołu projektowego.
- Dobra umiejętność komunikacji i zdolność uczenia użytkowników końcowych.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem.
- Pomoc dla użytkowników końcowych SAP w zakładzie w przypadku incydentów.
- Szkolenie nowych użytkowników systemu SAP.
- Zarządzanie zmianami i zarządzanie zdarzeniami; tworzenie ticketów i zarządzanie otwartymi ticketami SAP, dokonując dokładnego przeglądu.
- Raportowanie z różnych punktów widzenia, komunikacja dotycząca statusu, priorytetyzacji i czasu realizacji wszystkich ticketów.
- Proaktywne wykrywanie i korygowanie nieefektywnych procesów biznesowych, nieprawidłowych danych podstawowych (master data), zadań nie wykonywanych przez użytkowników
- Utrzymanie interfejsu; monitorowanie interfejsu, sprawdzanie listy błędów.
- Obsługa helpdesku zgłoszeń SAP od użytkowników końcowych, udzielanie odpowiedzi na pytania, szukanie rozwiązań dla ich problemów.