Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/055/07/2017
Główne zadania:
•przygotowywanie analiz i informacji zarządczej związanych z rentownością, dochodowością i sprzedażą produktów hipotecznych
•monitorowanie realizacji planu sprzedaży, planu finansowego oraz bieżących udziałów rynkowych
•analiza opłacalności produktów
•analiza oferty i procesu sprzedaży, wyników, dochodowości oraz atrakcyjności rynkowej zarządzanych produktów i na tej podstawie rekomendowanie zmian w tym:
•udział w rozwoju i tworzeniu produktów bankowości hipotecznej, w tym przygotowywanie oferty produktowej dla klienta indywidualnego, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych Banku dotyczących produktów, z uwzględnieniem optymalizacji sprzedaży i obsługi, w tym poprzez standaryzację rozwiązań, monitorowanie funkcjonowania tych przepisów i ich usprawnianie
•udział w diagnozie oraz opracowaniu koniecznych do implementacji zmian wynikających ze zmian w przepisach zewnętrznych oraz innych regulacjach wewnętrznych Banku do przepisów regulujących funkcjonowanie produktów bankowości hipotecznej oraz koordynacja prac w tym zakresie,
•współpraca z jednostkami banku w zakresie pozyskiwania niezbędnych danych do sporządzania raportów
•udział w przygotowaniu planu finansowego
•udział w kształtowaniu oferty cenowej
•współpraca w przygotowaniu rozwoju i tworzeniu produktów
Oczekujemy:
•wykształcenia wyższego
•min 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
•wiedzy popartej doświadczeniem z zakresu zarządzania ceną/ produktem
•znajomości obszaru produktów kredytowych
•umiejętności tworzenia business planów i business casów
•wysokiego poziomu zdolności analitycznych, łączenia faktów
•umiejętności agregowania i łączenia danych z różnych źródeł i systemów
•znajomości specyfiki finansowania nieruchomości mieszkaniowych klientów indywidualnych oraz kredytowania hipotecznego,
•praktycznej wiedzy w zakresie zasad organizacji procesów bankowych związanych z udzielaniem kredytów klientom indywidualnym oraz zasad funkcjonowania produktów związanych z finansowaniem nieruchomości,
•znajomości MS Office (Access, Excel, Power Point) VBA, umiejętności pozyskiwania danych (SQL)
•znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
•umowę o pracę
•możliwość współpracy z liderami branży
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.