Usługi doradcze ekspertów IT
Specjalista ds. wsparcia projektów - Młodszy Kierownik
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: #4867
Dla jednego z naszych klientów (duża i prestiżowa firma z branży energetycznej) poszukujemy Specjalistki / Specjalisty ds. wsparcia projektów - Młodszego Kierownika (dwie osoby). Stawka na poziomie 250 - 400 zl dziennie netto (B2B) – w zależności od kompetencji. Uwaga: oba projekty (szerszy opis poniżej) realizowane będą w całości przez zatrudnionych konsultantów, przy wsparciu jednej osoby z Zespołu Administracji, wymagają zatem dużej samodzielności i znajomości obszaru.
Rola - Konsultanci PMO dla dwóch projektów:
Zakres zadania:
Czas projektu:
Wymagania:
Ad. 2.
Zakres zadania:
Czas projektu:
Wymagania:
Start: ASAP (najpóźniej w przeciągu 2-3 tygodni)
Czas trwania: 3 miesiące (pierwszy kontrakt) + możliwe przedłużenia
Lokalizacja: Warszawa
Rola - Konsultanci PMO dla dwóch projektów:
- Przygotowanie powierzchni biurowej dla Zespołu Service Desk oraz Zespołu SOC w nowej lokalizacji,
- Projekt przebudowy powierzchni biurowej w Warszawie, pod kątem wymagań bezpieczeństwa fizycznego oraz wymagań organizacyjnych.
Zakres zadania:
- wsparcie trwającego już projektu przygotowania powierzchni biurowej,
- aktualizacja istniejącego już harmonogramu,
- koordynacja współpracy z wykonawcami prac (zasilanie gwarantowane, infrastruktura aktywna, infrastruktura pasywna, architekci, firmy budowlane), w tym wspólne wypracowywanie rozwiązań,
- wsparcie w zakresie przygotowywania niezbędnej dokumentacji dla wykonawców jak powyżej,
- wsparcie w rozmowach z wynajmującym, w szczególności w kwestiach technicznych,
- współpraca z odbiorcą biznesowym powierzchni biurowej,
- prowadzeniem postępowań zakupowych oraz planowanie zakupów, niezbędnych do funkcjonowania powierzchni biurowej,
- wsparcie organizacyjne procesu relokacji pracowników (zapewnienie ciągłości działania).
Czas projektu:
- 2-3 miesiące, start ASAP
Wymagania:
- doświadczenie w analogicznych projektach,
- doświadczenie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za obszary: administracji, infrastruktury pasywnej i aktywnej, architektami oraz firmami remontowymi.
Ad. 2.
Zakres zadania:
- przygotowanie harmonogramu projektu przebudowy biura Spółki,
- zebranie wytycznych od właściwych jednostek organizacyjnych, związanych z bezpieczeństwem fizycznym zasobów Spółki oraz wytycznych organizacyjnych, w celu przygotowania planu zmian (wytyczne związane z bezpieczeństwem fizycznym są przygotowane w formie opracowania zawierającego konkretne rekomendacje),
- koordynacja współpracy z wykonawcami,
- prowadzeniem postępowań zakupowych oraz planowanie zakupów, niezbędnych do przeprowadzenia projektu,
- wsparcie organizacyjne procesu.
Czas projektu:
- około 3 miesiące, start ASAP
Wymagania:
- doświadczenie w analogicznych projektach,
- doświadczenie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za obszary: administracji, infrastruktury pasywnej i aktywnej, architektami oraz firmami remontowymi.
Start: ASAP (najpóźniej w przeciągu 2-3 tygodni)
Czas trwania: 3 miesiące (pierwszy kontrakt) + możliwe przedłużenia
Lokalizacja: Warszawa