Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Produktu eCommerce i mCommerce
Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- rozwój oferty produktowej eService w zakresie oferty produktów eCommerce i mCommerce
- analizę otoczenia konkurencyjnego i przygotowywanie na jej bazie cyklicznych analiz i raportów
- optymalizację procesów biznesowych i operacyjnych związanych z ich funkcjonowaniem
- analizę potrzeb Klientów i Spółki pod kątem planowania budowy nowych produktów i usług
- wyniki sprzedaży i efektywność przydzielonego portfolio produktów i usług
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, psychologia, socjologia, marketing)
- doświadczenie w zakresie zarządzania produktami na rynku B2B w branży finansowej
- telekomunikacyjnej lub pokrewnych
- znajomość technik zarządzania produktami
- swobodne poruszanie się w obszarze eCommerce i (idealnie) mCommerce
- mile widziana wiedza z zakresu usług płatniczych
Oferujemy:
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- umowę o pracę
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- owocowe wtorki i czwartki, chill roomy i dobrą kawę