Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
- cechuje się dużą skrupulatnością i odpowiedzialnością
- dobrze zna MS Office (w szczególności Excel, Word)
- jest dokładna, rzetelna i decyzyjna
- ma łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- potrafi samodzielnie rozwiązywać problemy
- umie pracować pod presją czasu
- lubi pracować w zespole
- bardzo dobrze organizuje swój czas pracy
- posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowy atut)
- kontroli poprawności sporządzanej dokumentacji kredytowej
- wykonywaniu telefonów w celu pozyskiwania, potwierdzania informacji od klientów i kontrahentów
- uzupełnianie baz danych
- weryfikacji i analizie dokumentacji dochodowej i tożsamościowej
- zarządzaniu obiegiem dokumentów
- zatrudnienie w długiej perspektywie czasu
- współpracę na podstawie umowy zlecenia
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwój zawodowy
- ciekawą pracę w profesjonalnym i dynamicznym zespole