kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
4 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zadania: wyszukiwanie klientów z internetowych baz danych (linkedin itp.). prezentowanie firmy, umawianie spotkań, uczestnictwo w wyjazdach służbowych: targi, konferencje. ustalanie warunków wstępnych umów oraz tłumaczenie pism i dokumentów w danym języku, pozyskiwanie zainteresowania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
9 dni
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów za pomocą internetowych baz danych (np. LinkedIn). Prezentacja firmy i koordynowanie spotkań. Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje). Negocjowanie wstępnych warunków umów i tłumaczenie dokumentacji. Budowanie relacji z klientami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Wspieranie i Utrzymywanie współpracy z klientami z Europy (z szczególnym uwzględnieniem Niemiec i Holandii ) Wsparcie przy komunikacji z nowymi klientami, przygotowywanie ofert i cenników, nadzór nad współpracą oraz oczekiwaniami co do realizacji dostaw. Utrzymywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
1 godz.
Wsparcie Dyrektora Sieci Sprzedaży w zakresie organizacji narad i spotkań; Obsługa CSZBI (rola PAI) i SZZ, nadawanie dostępu i uprawnień; Monitorowanie budżetu Sieci Sprzedaży; Zamawianie materiałów marketingowych dla regionu; Sporządzanie analiz i prezentacji biznesowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres obowiązków przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta; Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia; Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych; Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych; Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU.
Impel Delivery S.A. – producent i dystrybutor szerokiego wachlarza środków ochrony osobistej oraz produktów utrzymania czystości, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia operacji handlowych
Miejsce pracy: Toruń
Zadania na stanowisku to m.in.:
Obsługa Klientów (telefoniczna oraz mailowa),
Praca w systemie SAP m.in. wprowadzanie zamówień, tworzenie zamówień do dostawców,
Wystawienie faktur,
Kontakt z dostawcami,
Zlecanie przesyłek (UPS, SUUS).
Wymagania:
Wykształcenie wyższe,
Dobra znajomość programów pakietu MS Office,
Mile widziana znajomość programu SAP,
Komunikatywności, umiejętności współpracy w zespole,
Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej,
Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie zadań na stanowisku,
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w dużej, ogólnopolskiej organizacji biznesowej,
Zróżnicowanie zadań na stanowisku,
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, medycznego oraz programu MultiSport.
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
4 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zadania: wyszukiwanie klientów z internetowych baz danych (linkedin itp.). prezentowanie firmy, umawianie spotkań, uczestnictwo w wyjazdach służbowych: targi, konferencje. ustalanie warunków wstępnych umów oraz tłumaczenie pism i dokumentów w danym języku, pozyskiwanie zainteresowania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
9 dni
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów za pomocą internetowych baz danych (np. LinkedIn). Prezentacja firmy i koordynowanie spotkań. Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje). Negocjowanie wstępnych warunków umów i tłumaczenie dokumentacji. Budowanie relacji z klientami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Wspieranie i Utrzymywanie współpracy z klientami z Europy (z szczególnym uwzględnieniem Niemiec i Holandii ) Wsparcie przy komunikacji z nowymi klientami, przygotowywanie ofert i cenników, nadzór nad współpracą oraz oczekiwaniami co do realizacji dostaw. Utrzymywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
1 godz.
Wsparcie Dyrektora Sieci Sprzedaży w zakresie organizacji narad i spotkań; Obsługa CSZBI (rola PAI) i SZZ, nadawanie dostępu i uprawnień; Monitorowanie budżetu Sieci Sprzedaży; Zamawianie materiałów marketingowych dla regionu; Sporządzanie analiz i prezentacji biznesowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres obowiązków przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta; Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia; Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych; Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych; Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU.