Alsendo to wiodąca platforma technologiczna do zarządzania wysyłkami i dostawami. Zapewnia firmom, od małych biznesów po duże przedsiębiorstwa i e-commerce, narzędzia i wsparcie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Nasze rozwiązania, oparte na nowoczesnej technologii i zrównoważonym rozwoju, zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i wydajności. Do grupy Alsendo należą: Apaczka, Innoship, Ecolet, Sendit i Zaslat.
Naszą ambicją jest dalszy, dynamiczny rozwój technologiczny. Ważnym elementem naszej strategii biznesowej jest rozwój kompetencji naszego zespołu pracowników. Zapewniamy dostęp do szkoleń, możliwość uczenia się u ekspertów z wielu działów firmy, wyjazdy integracyjne, a benefity typu opieka medyczna są oczywistością. Wierzymy, że dzięki prężnie działającemu biznesowi oraz zaangażowanemu zespołowi uda się nam osiągnąć ambitne cele.
Naszą ambicją jest dalszy, dynamiczny rozwój technologiczny. Ważnym elementem naszej strategii biznesowej jest rozwój kompetencji naszego zespołu pracowników. Zapewniamy dostęp do szkoleń, możliwość uczenia się u ekspertów z wielu działów firmy, wyjazdy integracyjne, a benefity typu opieka medyczna są oczywistością. Wierzymy, że dzięki prężnie działającemu biznesowi oraz zaangażowanemu zespołowi uda się nam osiągnąć ambitne cele.
Specjalista ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Wilanów, Franciszka Klimczaka 1
Twój zakres obowiązków:
- Telefoniczna obsługa klientów
- Kompleksowa obsługa zapytań i zgłoszeń pojawiających się na panelu klienta
- Udzielanie informacji o produktach i usługach, dosprzedaż i promowanie usług kurierskich przez telefon
- Ścisła współpraca z przewoźnikami oraz innymi działami firmy
Nasze wymagania:
- Co najmniej rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętność uważnego słuchania oraz precyzyjnego przekazywania informacji
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy z ludźmi i budowania relacji z klientami
To oferujemy:
- Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Wolne weekendy, praca od poniedziałku do piątku (8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
- Wynagrodzenie podstawowe + premie
- Kompleksowe szkolenie i wdrożenie
- Pracę z fajnymi ludźmi i wyjazdy integracyjne