Specjalista ds. wsparcia klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 22/05/SD
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.
Opis stanowiska:
- Rejestracja oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń klientów w systemie ticketowym
- Nadzorowanie terminowości i sposobu realizacji zgłoszeń zgodnie z zapisami umów
- Przygotowywanie danych statystycznych oraz tworzenie niezbędnych raportów, prezentacji i zestawień
- Współdziałanie z naszymi ekspertami w celu rozwiązywania problemów
- Praca w zgodzie z dobrymi praktykami ITIL
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
- Biegła obsługa komputera (w szczególności pakiet Office, którego znajomość będzie weryfikowana podczas rekrutacji)
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
- Odporność na stres wynikająca z kontaktów z wymagającymi użytkownikami
- Samodzielność, skrupulatność i terminowość
Oferujemy
- Stabilne miejsce pracy z jasno określonym grafikiem z możliwością pracy w trybie Home Office
- Wspierające i życzliwe środowisko pracy
- Ciekawy zakres obowiązków i możliwość dalszego rozwoju zawodowego i osobistego w branży IT
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, darmowa nauka języka niemieckiego itd.)