- Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta.
- Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon.
- Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne.
- Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.
- Biegła komunikacja w języku włoskim (poziom C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów klientów.
- Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole.
- Dobra znajomość pakietów Microsoft Office, G-Suite oraz aplikacji Zendesk i Salesforce.
- Umowę o pracę na pełny etat lub umowę cywilnoprawną, z elastycznymi godzinami pracy.
- Płatne szkolenie wprowadzające i pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, pakiet MyBenefit).
- Swobodę ubioru i program poleceń pracowniczych z dodatkowymi nagrodami.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.