- Obsługa konsumentów sektora energetycznego przez telefon i e-mail, w tym kwestie jak odczyt liczników, zmiana taryf, rozliczenia i warunki usług.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+.
- Komunikatywność, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji, biegłość w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Praca w międzynarodowym środowisku, w nowoczesnym biurze lub zdalnie.
- Prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie grupowe, benefity (vouchery, aktywności sportowe).
- Szkolenia, możliwość rozwoju i awansów, doskonalenie języka.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.