Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim (Service Dispatcher)
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 22/06/DISP
O NAS
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.
NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ
- Rejestrować oraz klasyfikować nadchodzące zgłoszenia klientów w systemie ticketowym
- Ściśle współpracować z najbardziej znanymi markami z branży automotive, kosmetycznej, żywnościowej itd.
- Współdziałać z naszymi ekspertami w celu rozwiązywania problemów
- Przygotowywać dane statystyczne oraz tworzyć niezbędne raporty, prezentacje i zestawienia
- Nadzorować terminowość i sposób realizacji zgłoszeń zgodnie z zapisami umów
ZGŁOŚ SIĘ JEŚLI
- Biegle władasz językiem niemieckim (warunek konieczny)
- Znasz i umiesz obsługiwać pakiet MS Office
- Samodzielność, skrupulatność i terminowość to Twoje drugie imię
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktu nie stanowią dla Ciebie problemu
- Masz za sobą pierwsze doświadczenia w zdalnym kontakcie z klientem i znasz język angielski (mile widziane)
OFERUJEMY CI
- Perspektywę rozwoju zawodowego i osobistego w branży IT wraz z elastycznym grafikiem czasu pracy z możliwością Home Office
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w młodym, dynamicznym zespole oraz przyjazną atmosferę
- Możliwość nabycia ciekawego doświadczenia i kontakt z językiem poprzez pracę z klientem zagranicznym
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, darmowa nauka języka niemieckiego, imprezy integracyjne i sportowe itd.)
- Prestiżowe miejsce pracy w Sky Tower oraz kawę i herbatę w nieograniczonych ilościach ;)