Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim (Service Dispatcher)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 05/06/DIS
O NAS
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.
NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ
- Rejestrować oraz klasyfikować nadchodzące zgłoszenia klientów w systemie ticketowym
- Ściśle współpracować z najbardziej znanymi markami z branży automotive, kosmetycznej, żywnościowej itd.
- Współdziałać z naszymi ekspertami w celu rozwiązywania problemów
- Przygotowywać dane statystyczne oraz tworzyć niezbędne raporty, prezentacje i zestawienia
- Nadzorować terminowość i sposób realizacji zgłoszeń zgodnie z zapisami umów
ZGŁOŚ SIĘ JEŚLI
- Biegle władasz językiem angielskim (warunek konieczny)
- Znasz i umiesz obsługiwać pakiet MS Office, szczególnie MS Excel (obsługa excel'a na poziomie średnio-zaawansowanym jest weryfikowana w procesie rekrutacji)
- Masz za sobą pierwsze doświadczenia w zdalnym kontakcie z klientem
- Samodzielność, skrupulatność i terminowość to Twoje drugie imię
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktu nie stanowią dla Ciebie problemu
OFERUJEMY CI
- Perspektywę rozwoju zawodowego i osobistego w branży IT wraz z elastycznym grafikiem czasu pracy z możliwością Home Office
- Zatrudnienie na podstawie umowy oraz otwartą komunikację
- Możliwość nabycia ciekawego doświadczenia i kontakt z językiem poprzez pracę z klientem zagranicznym
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, darmowa nauka języka niemieckiego, imprezy integracyjne i sportowe itd.)