Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Budowanie relacji z naszymi partnerami w kanale tradycyjnym – lubimy, jak jest po ludzku, a nie szablonowo! Dbanie o to, by nasi klienci zawsze mieli dostęp do tego, czego potrzebują – Twoja obsługa to ich lojalność. Praca nad wzrostem sprzedaży i naszego udziału...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Every Leap Forward Is Only Possible Because It’s Humanly Possible
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim
Permanent work
Workplace: Szczecin
Nr Ref.: SWK/062/SZCZ
Przyjmowanie zgłoszeń klientów,
Rozwiązywanie problemów o średnim stopniu trudności,
Komunikowanie do odpowiednich działów o problemach związanych z systemami bądź aplikacjami,
Dbanie o prawidłowy przebieg procesu zarządzania zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami (SLA),
Budowanie i utrzymywanie relacji z międzynarodowymi Klientami,
Współpraca w ramach międzynarodowych zespołów.
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2),
Znajomość MS Office i obsługi komputera,
Kultura osobista, uprzejmość,
Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania,
Chęć rozwoju i pracy w zespole.
Praca w międzynarodowym środowisku,
Stabilne zatrudnienie (3 miesięczny okres próbny, a następnie umowa o prace na czas nieokreślony),
Pakiet szkoleń,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Benefity (karta Multisport, kursy językowe i opieka zdrowotna).
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Budowanie relacji z naszymi partnerami w kanale tradycyjnym – lubimy, jak jest po ludzku, a nie szablonowo! Dbanie o to, by nasi klienci zawsze mieli dostęp do tego, czego potrzebują – Twoja obsługa to ich lojalność. Praca nad wzrostem sprzedaży i naszego udziału...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...