Ogłoszenie numer: 26509, z dnia 2007-02-08
JobFinder
Nasz Klient, międzynarodowa firma działająca w branży IT/ Telecom, zajmująca się roamingiem poszukuje osoby na stanowisko, dające dużo swobody kompetencyjnej, możliwość rozwoju, idealne dla osób lubiących
wyzwanie zawodowe i pracę w środowisku wielokulturowym, kreatywność i pracę w zespole. Poszukuje do swojego zespołu:
Specjalista ds. Wsparcia Klienta- IT
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SWK-07
Opis stanowiska
· Codzienne wsparcie techniczne Klientów firmy z całego świata, · Współpraca z operatorami GSM na całym świecie · Współpraca z działem wsparcia technicznego w LuksemburguWymagania
· Bardzo dobra znajomość j. angielskiego z uwagi na międzynarodowe środowisko pracy. · Każdy dodatkowy język będzie atutem · Dobra znajomość zagadnień informatycznych z poziomu użytkownika (relacyjne bazy danych, SQL, UNIX) Mile widziane: · Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne · Umiejętność przyswajania informacji technicznych i wykorzystywania ich w obsłudze Klienta · Doświadczenie w dziale technicznej obsługi Klienta będzie dużym atutem · Doświadczenie w obsłudze KlientaOferujemy
· Praca na umowę o pracę · Atrakcyjne wynagrodzenie · Praca w dynamicznie rozwijającym się, młodym, wielokulturowym międzynarodowym zespole · Możliwość kariery · Szkolenia międzynarodowe · Atrakcyjne warunki zatrudnieniaProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.