Homeglobal to miejsce, które łączy w sobie ciekawe wyzwania, możliwości rozwoju oraz wspaniałą atmosferę.
Chcesz dołączyć do organizacji, która da Ci szansę na poznanie wyjątkowych ludzi a przy tym pokaże jak poruszać się w obszarze obsługi klienta?
Nie czekaj – daj Nam się poznać!
Specjalista ds. Wsparcia Klienta: II linia – język czeski
Lokalizacja: Warszawa (Śródmieście)
Możliwość współpracy zdalnej (po odbyciu miesięcznego szkolenie w biurze w Warszawie)
Na tym stanowisko będziesz odpowiedzialny za:
- Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w zakresie obsługi posprzedażowej (Bieżąca obsługa połączeń przychodzących i wychodzących)
- Budowanie relacji z klientami wymagającymi szczególnego wsparcia
- Udzielanie informacji na temat zamówień (logistyka, status płatności, procesu reklamacji etc.)
- Prowadzenie testów w ramach posprzedażowej obsługi klienta
- Rutynowe czynności związane z elektroniczną obsługa klienta w ramach zespołu Back Office
Jeżeli jesteś osobą:
- Biegle posługującą się językiem czeskim
- Otwartą na nowe wyzwania i chętną do rozwoju swoich umiejętności
- Komunikatywną i nastawioną na realizację postawionych celi
- Samodzielną w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów
- Dobrze zaznajomioną z obsługą komputera
- Łatwo nawiązujesz relacje i dobrze organizujesz swoją pracę
- A do tego posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Dołącz do Nas a wtedy zyskasz:
- Elastyczny grafik – dostosowany do Twoich preferencji
- Stabilne wynagrodzenie godzinowe i premie za zrealizowane zadania
- Pakiety niezbędnych szkoleń oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Dofinansowanie do opieki medycznej i pakietów sportowych
- Świetny dojazd do pracy – nasze biuro znajduje się w samym Centrum Warszawy
Przekonaj się sam – Aplikuj!