Razem możemy dużo zmienić
Arjo to myśląca globalnie organizacja ze szwedzkimi korzeniami, w której prężnie rozwijające się międzynarodowe środowisko napędzane jest szwedzką kulturą organizacyjną. Jako firma, która stawia ludzi w centrum zainteresowania wszystkich działań, pracownicy Arjo są naszymi partnerami w misji poprawy życia.
Odkryj ambitne i satysfakcjonujące ścieżki rozwoju kariery w szerokiej gamie możliwości w naszej globalnej sieci.
- Biegłe rozpatrywanie zdarzeń niepożądanych oraz koordynacja śledztw dla szerokiej gamy produktów medycznych wspomagających pacjenta, w tym uczestnictwo w procesie podejmowania decyzji o raportowalności incydentów do odpowiedzialnych jednostek zdrowia na całym świecie.
- Wsparcie zespołów serwisowych i koordynacja działań naprawczych dla szerokiej gamy naszych produktów medycznych w regionie CEE
- Samodzielne podejmowanie decyzji w aspekcie obszarów adresowania problemów jakościowych.
- Wsparcie w tworzeniu trendów na potrzeby kontroli informacji z rynków oraz CAPA.
- Uczestnictwo w grupowych i lokalnych projektach w celu kreowania procesów zgodnych z wymaganiami. Informowanie o problemach wynikających z analizy przychodzących reklamacji, w celu stworzenia procesu wczesnego alarmowania.
- Praca w środowisku MS Office w szczególności Excell oraz z wewnętrznymi bazami danych takimi jak TrackWise, Advantum i inne
- Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji w sektorze medycznym lub jakości, w przemyśle produkcji wyrobów medycznych
- Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub medyczne lub inżynieryjne (np. inżynieria biomedyczna)
- Znajomość narzędzi doskonalenia jakości oraz analizy danych;
- Znajomość MS Office, szczególnie dobra znajomość MS Excel
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie bardzo dobrym lub zaawansowanym- poziom B2/C1 (codzienna praca w tym języku)
- Wysokie zdolności interpersonalne, szczególnie komunikacyjne
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w grupie
- Wysoka pro- kliencka postawa
- Nastawienie na realizację celów
- Otwartość na zmiany
Aby odnieść sukces w pracy na stanowisku Spec. ds. wsparcia jakości i bezpieczeństwa wyrobów medycznych przydatne będą takie cech charakteru jak dobra organizacja czasu pracy, terminowość, definiowania problemów i znajdowania rozwiązań.
- Umowę o pracę
- Pracę w elastycznych godzinach pracy tj. od 7:00 do 9:00
- Pakiet benefitów jak karta Multisport, prywatna opieka medyczna czy ubezpieczenie grupowe
- Dodatki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą", bony świąteczne, wyprawki szkolne)
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku o wysokich standardach pracy
- Możliwość rozwoju