Dyrektor Generalny Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poszukuje kandydatów na stanowisko:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Pełen adres miejsca wykonywania pracy:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie i realizacja bieżących zgłoszeń serwisowych związanych ze sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, a także pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z obszaru IT.
- Przygotowanie sprzętu komputerowego do pracy, w tym konfiguracja systemu oraz instalacja odpowiednich sterowników, a także oprogramowania biurowego.
- Wykonywanie cyklicznych przeglądów stacji roboczych pod kątem poprawności działania, instalacja oraz aktualizacja systemów i oprogramowania na stacjach roboczych.
- Instalowanie, konfiguracja i serwis drukarek oraz innych urządzeń wielofunkcyjnych.
- Przygotowanie do pracy urządzeń mobilnych, w tym aktualizowanie ich oraz migracja danych.
- Nadzór i koordynacja prac zewnętrznych firm serwisowych.
- Opiniowanie oraz przygotowanie dokumentacji pod kątem wymagań informatycznych w związku z realizowanymi projektami dot. zaawansowanych rozwiązań informatycznych.
- Udział w pracach komisji przetargowych powoływanych na czas realizacji projektów związanych z informatyzacją urzędu oraz wspieranie w bieżących pracach pracowników Wydziału poprzez pozyskiwanie odpowiedniego poziomu wiedzy o sprawach IT w organizacji.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku pracy przy monitorach ekranowych,
- praca na tym stanowisku związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- trzynaste wynagrodzenie
- ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy
- skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych)
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe
- dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym
- możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy jako serwisant helpdesk
- znajomość języka angielskiego – techniczny z obszaru IT (poziom B1)
- znajomość budowy i naprawy sprzętu teleinformatycznego oraz drukującego,
- bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z administracją i obsługą systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych i użytkowych,
- znajomość zagadnień sieci LAN,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługiwania programów biurowych (np. Microsoft Office),
- znajomość aktualnej oferty rynkowej urządzeń teleinformatycznych, drukujących oraz oprogramowania,
- znajomość nowych rozwiązań i trendów rynku IT
- kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe informatyczne lub wyższe techniczne o profilu informatycznym,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- umiejętność obsługiwania programu komputerowego Magik INFO (HelpDesk), Magik Monitor,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego – poziom B2
- znajomość programu Microsoft System Center Configuration Manager,
- znajomość programu PDQ Deploy,
- znajomość CISCO AnyConnect,
- znajomość Eset Remote Adiministrator.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa.
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
- inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji opisanych w wymaganiach.
Termin składania dokumentów:
15.07.2019 r.
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DZB 5 WI ZWI)
Inne informacje:
Informacja o metodach naboru:
- analiza formalna aplikacji
- możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.