Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta; Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia; Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych; Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych; Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU.
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
2 dni
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Twoje zadania Jeśli: masz doświadczenie w zarządzaniu produktami zarówno w aspektach technicznych jak i marketingowych oraz lubisz inicjować zmiany i ulepszenia w ofercie produktowej, dobrze czujesz się w pracy zespołowej, masz lekkie pióro, swobodnie poruszasz się w świecie komunikacji i...
Jako Specjalista ds Sprzedaży i Obsługi będziesz odpowiedzialny/a za efektywną obsługę Pacjentów, realizację zamówień internetowych oraz sprzedaż produktów w naszym sklepie zielarskim. Głównym celem Twojej pracy będzie dbanie o estetykę sklepu oraz zapewnienie wysokiej jakości...
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Wspieranie i Utrzymywanie współpracy z klientami z Europy (z szczególnym uwzględnieniem Niemiec i Holandii ) Wsparcie przy komunikacji z nowymi klientami, przygotowywanie ofert i cenników, nadzór nad współpracą oraz oczekiwaniami co do realizacji dostaw. Utrzymywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
2 dni
Wsparcie Dyrektora Sieci Sprzedaży w zakresie organizacji narad i spotkań; Obsługa CSZBI (rola PAI) i SZZ, nadawanie dostępu i uprawnień; Monitorowanie budżetu Sieci Sprzedaży; Zamawianie materiałów marketingowych dla regionu; Sporządzanie analiz i prezentacji biznesowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Procesów Sprzedażowych
Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Procesów Sprzedażowych
Alior Bank SA
Gdańsk
praca stacjonarna
2113 dni temu
PRACUJ JAKO
Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Procesów Sprzedażowych
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
zna obszar produktów kredytowych (preferowane kredyty ratalne)
dobrze zna programy pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
myśli kreatywnie i jest otwarta na nowe wyzwania
posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obszarze bankowości
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w relacjach z siecią sprzedaży lub/i obsługą partnerów sprzedaży.
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA POSIADA:
bieżącej obsłudze zgłoszeń i kontaktach z partnerami sieci sprzedaży
opracowywaniu umów, aneksów do umów agencyjnych, partnerskich
analizie i monitoringu procesów sprzedaży i rekomendowaniu zmian/modyfikacji procesów
współpracy z komórkami organizacyjnymi Banku w zakresie identyfikacji potrzeb kontrahentów i podejmowaniu działań wspierających bieżącą obsługę kontrahentów
odpowiedzialności za terminowość i jakość obsługi procesów wsparcia sprzedaży
OFERUJEMY:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony
pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta; Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia; Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych; Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych; Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU.
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
2 dni
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Twoje zadania Jeśli: masz doświadczenie w zarządzaniu produktami zarówno w aspektach technicznych jak i marketingowych oraz lubisz inicjować zmiany i ulepszenia w ofercie produktowej, dobrze czujesz się w pracy zespołowej, masz lekkie pióro, swobodnie poruszasz się w świecie komunikacji i...
Jako Specjalista ds Sprzedaży i Obsługi będziesz odpowiedzialny/a za efektywną obsługę Pacjentów, realizację zamówień internetowych oraz sprzedaż produktów w naszym sklepie zielarskim. Głównym celem Twojej pracy będzie dbanie o estetykę sklepu oraz zapewnienie wysokiej jakości...
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Wspieranie i Utrzymywanie współpracy z klientami z Europy (z szczególnym uwzględnieniem Niemiec i Holandii ) Wsparcie przy komunikacji z nowymi klientami, przygotowywanie ofert i cenników, nadzór nad współpracą oraz oczekiwaniami co do realizacji dostaw. Utrzymywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
2 dni
Wsparcie Dyrektora Sieci Sprzedaży w zakresie organizacji narad i spotkań; Obsługa CSZBI (rola PAI) i SZZ, nadawanie dostępu i uprawnień; Monitorowanie budżetu Sieci Sprzedaży; Zamawianie materiałów marketingowych dla regionu; Sporządzanie analiz i prezentacji biznesowych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami, Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji, Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych, Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży...