Specjalista ds. Wsparcia Franczyzobiorców
Miejsce pracy: Poznań
Żabka Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, 5000 placówek, 5 Centrów Logistycznych i przede wszystkim ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.
Twoje zadania:
- obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych od klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- rejestracja oraz klasyfikacja zgłoszeń
- pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów
- rekomendacja wsparcia informatycznego/technicznego lub biznesowego
- aktywna współpraca z Zespołem Wsparcia IT
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Oczekujemy od Ciebie:
- poprawnej dykcji i komunikatywności
- gotowości do pracy w systemie równoważnym (2-zmianowy system pracy, dyżury 8-godzinne w tygodniu, w weekendy i w święta)
- doświadczenia w telefonicznym kontakcie z klientem (mile widziane)
- entuzjazmu w kontaktach interpersonalnych
- zaangażowania w wykonywane obowiązki
- chęci do rozwijania się i zdobywania wiedzy
- odporności na stres w kontakcie z klientem
Oferujemy:
- jasną i prostą ścieżkę rozwoju – możliwość awansu i podwyżki po 6 miesiącach, czy udziału w rekrutacjach wewnętrznych po 12 miesiącach
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość otrzymania premii (przy realizacji założonych celów już od początku zatrudnienia)
- pakiet szkoleń wdrożeniowych wraz z opieką doświadczonego pracownika zespołu
- doświadczenie w firmie o ugruntowanej pozycji w branży FMCG
- nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia pracy
- lokalizację biura w centrum Poznania
- wybrane przez Ciebie benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe)
- pracę w młodym, zgranym zespole oraz w nieformalnej, przyjaznej atmosferze