GRUPA KAN – międzynarodowy wiodący partner w zakresie produkcji i sprzedaży unikalnego produktu - systemu KAN-therm, specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych instalacji wodnych i grzewczych w budownictwie.
Posiada spółki zależne w Polsce, Ukrainie, Rosji, Białorusi, Niemczech oraz na Węgrzech. Produkty ze znakiem KAN-therm eksportowane są do 23 krajów, a sieć dystrybucji obejmuje swym zasięgiem Europę, znaczną część Azji, oraz Afryki.
Obecnie w związku z ciągłym rozwojem firmy na rynku polskim i zagranicznym Grupa KAN prowadzi rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: NIF/1/2019
Dołącz do nas, jeśli posiadasz:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającą na swobodną komunikację w mowie i piśmie
- Minimum podstawową znajomość relacyjnych baz danych
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność definiowania i kreatywnego rozwiązywania problemów
- Znajomość systemów klasy: ERP, CRM - dodatkowy atut
- Znajomość języka rosyjskiego - dodatkowy atut
Jako Specjalista ds. wsparcia aplikacji będziesz odpowiedzialny za:
- Zapewnienie bieżącego wsparcia aplikacji biznesowych dla wewnętrznych użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia
- Identyfikację, diagnozę oraz rozwiązanie wniosków/incydentów z zakresu systemów biznesowych
- Zarządzanie uprawnieniami w aplikacjach
- Szkolenie użytkowników końcowych
- Współprace z druga linią wsparcia, zespołem developerskim oraz użytkownikiem końcowym
My oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznej i innowacyjnej organizacji
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- kursy językowe finansowane przez firmę
- dofinansowanie do studiów podyplomowych
- możliwość wdrażania własnych pomysłów
- dużą samodzielność w działaniu
- pracę w międzynarodowym środowisku
- pakiet socjalny (m.in. katy Multi Sport, karta prywatnej opieki medycznej)